Genel Bakış
Türkiye’nin çok sevilen gazoz markası Beyoğlu Gazozu, adını Türk gazozunun doğduğu Beyoğlu’ndan alıyor ve 1890’lı yıllara ait mirasını altın renkli kapağına yansıtıyor. Beyoğlu Gazozu, farklı segmentlerdeki süpermarketlerden alışveriş yapan geniş bir kitleye ulaşmak için yeni bir yola ihtiyaç duydu ve böylece yollarımız kesişti.
Çözüm
Beyoğlu Gazozu için yaratacağımız yeni ambalajlarda markanın niş algısını ve nostalji damarını korumaya özellikle özen gösterdik. Bunu yaparken yeni ürün yelpazesi için de taptaze bir marka kimliğine odaklandık. Yeni ambalajların markanın farklı segmentlerdeki tüketicilerle bağ kurabilmesini ve kolayca erişilebilir olduğunu atlatmasını amaçladık. Bunun için de tüketiciye ulaşmamızı kolaylaştıracak, onlarla bağ kurabilecek nostaljik bir karakter kullandık. Sonuç olarak Beyoğlu Gazozu’nun yeni ambalajları hem çok sevildi hem de markanın daha geniş kitlelere ulaşmasını sağladı.