Can Yayınları, yenilenen web sitesinde hayata geçirdiği ilk kampanyayla 200’den fazla kitabı 10’ar TL’lik etiketleriyle okurla buluşturmayı amaçlıyordu.
Bu buluşmanın maksimum düzeyde olması içinse okurların dikkatini çekecek bir kampanyaya ihtiyacımız vardı.
Yazarları, kitapları ya da ikonik Can logosunu öne çıkarabilirdik ama biz farklı bir yoldan gitmek istedik:
“10”u ön plana çıkardık!
Çünkü günün sonunda okurlar için en büyük haber,
200’den fazla Can Yayınları kitabının canyayinlari.com’da sadece 10 TL olmasıydı.
Durum böyle olunca sloganımız kendiliğinden ortaya çıktı:
“HERKESİN GÖZÜ 10’da!”
Kampanya görsellerinde de benzer kitap kampanyalarından ayrışmak istedik.
Bunun için de radikal bir karar verdik:
Kitap kampanyasını hiç kitap ve yazar görseli kullanmadan anlatmayı seçtik.
Bunların yerine kampanyaya özel vintage fotoğraflar belirledik,
Böylece hedeflediğimiz dikkat çekici görsel dili modern bir tasarım çizgisiyle vintage fotoğrafların tezatlığından yararlanarak yaratmayı başardık.
Kampanya metro duraklarından, billboard’lara, basılı mecralardan tüm dijital platformlara kadar sadece ilk haftasında yüzbinlerce kişiye ulaştı.